Since La Exitosa 98.7 debuted on 1/10/2025 by replacing TJ 98.7 by playing bilingual AC with more English songs and few Spanish songs.
But now it's time to add more Spanish songs soon of little 80's, 90's and 2000's like:
Emmanuel's Toda la Vida (like played on Magic 93.9 in Miami, FL) and Detenedla Ya
Los Lobos' La Bamba (like played previously on WCBS-FM 101.1)
Ricardo Montaner's Tan Enamorados and Soy Tuyo
Eros Ramazzotti's Cosas de la Vida, Otra Como Tú and La Cosa Más Bella
Chayanne's Tu Pirata Soy Yo, Fuiste un Trozo de Hielo en la Escarcha and El Centro de Mi Corazón
Cristian Castro's Mañana, Amor, Alguna Vez, Te Llamé (A good song) and Te Buscaría
Juan Luis Guerra 4.40's El Niágara en Bicicleta and La Bilirrubina
Selena's Si Una Vez and No Me Queda Más
Alejandro Sanz' Looking for Paradise (feat. Alicia Keys)
and more...
But check at Magic 93.9 playlist in Miami, FL at:
magic939miami.iheart.com
And one of these days will add new bilingual AC radio stations soon to debut in Los Angeles, San Francisco, Chicago, Phoenix and more... as we least expect.
And remember, Detenedla Ya by Emmanuel is a powerful ballad song.
But now it's time to add more Spanish songs soon of little 80's, 90's and 2000's like:
Emmanuel's Toda la Vida (like played on Magic 93.9 in Miami, FL) and Detenedla Ya
Los Lobos' La Bamba (like played previously on WCBS-FM 101.1)
Ricardo Montaner's Tan Enamorados and Soy Tuyo
Eros Ramazzotti's Cosas de la Vida, Otra Como Tú and La Cosa Más Bella
Chayanne's Tu Pirata Soy Yo, Fuiste un Trozo de Hielo en la Escarcha and El Centro de Mi Corazón
Cristian Castro's Mañana, Amor, Alguna Vez, Te Llamé (A good song) and Te Buscaría
Juan Luis Guerra 4.40's El Niágara en Bicicleta and La Bilirrubina
Selena's Si Una Vez and No Me Queda Más
Alejandro Sanz' Looking for Paradise (feat. Alicia Keys)
and more...
But check at Magic 93.9 playlist in Miami, FL at:
Encuentra las canciones más recientes en Magic 93.9
Encuentra las canciones más recientes en Magic 93.9, Tus Favoritas De Siempre
And one of these days will add new bilingual AC radio stations soon to debut in Los Angeles, San Francisco, Chicago, Phoenix and more... as we least expect.
And remember, Detenedla Ya by Emmanuel is a powerful ballad song.